Skylla ifrån sig!

Inte värdering alls om , men allt har en story om vi hade tänkt på det här lite tidigare och haft insikt om orsak och verkan .. råg i ryggen och mod att se fakta om varningssignalerna som kom för många år sedan många! Otryggheten för barn och ungdomar börjar i något… jag vet…men jag klarade mig pga att jag sågs av någon…. oavsett ursprung så vill barn och ungdomar bli sedda från grunden o vara trygg och som vuxen ska man föregå med gott exempel.. brukar inte det upprepas? Har vi det? Ärligt? Döm aldrig nån för du vet inte vad som den har gått igenom och hur den människan påverkats inuti… jag menar inte att det ska bli daddande jag säger bara fakta… kolla lite på iogtnto och fatta vad det enda jag begär..? Ta ansvar prata inte om vi och dem… lär dig att säga i jag form alla inkl jag! Men jag ser…. okej!

Lämna en kommentar